De toamnă


Nu-ți mai simt lipsa. M-am înconjurat de toamnă. De frunzele ei încă verzi, de cele gălbui ce stau să cadă, de cele uscate duse încoace și-ncolo în voia vântului. De copacii ei. Toamna, îmi încântă ochii ori de câte ori o privesc.
Mi-am lăsat trupul firav să-mi fie cuprins de razele strălucitoare ale soarelui. Atingerea lor pură mă încălzește și asta îmi e de ajuns.
Mă înviorez de fiecare dată când trag adânc în piept aerul rece de toamnă și mă simt mai plină de viață, cu o dorință aprinsă de-a merge înainte cu pași statornici spre viitorul incert. Și simt cum mai mult optimism izvorăște din mine, revărsându-mi-se pe chip într-un zâmbet larg ce nu poate fi șters de nimeni și nimic. Simt libertate și tăria că sunt capabilă de a face orice. Forțe nebănuite până acum îmi inundă ființa, știind că prin ele voi înfrunta tot ce va sta să vină.
Nu, nu vreau să înțelegi greșit! Nu ești substitutul tăriei mele lăuntrice, ci doar al toamnei. Azi, pierzându-mă în farmecul îmbrățișării ei, m-am regăsit eu, cea puternică.

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare de Kafka către Felice

Te-am căutat

Prin harul Lui trăiesc