Ai fost



















Tu. Eu. Ai fost și am fost.
Ai fost începutul meu timid.
Ai fost o tresărire în mine. 
Ai fost gândul cu care adormeam și mă trezeam. 
Ai fost dorul surd din noapte.
Ai fost soarele strălucitor de dimineață. 
Ai fost lumina din ochii mei.
Ai fost zâmbetul ce-l purtam pe chip.
Ai fost aripile cu care zburam.
Ai fost bucurie.
Ai fost și nostalgie.
Ai fost timp în adierea vântului.
Ai fost vocea ce mă liniștea.
Ai fost bătaia inimii.
Ai fost îmbrățișarea caldă.
Ai fost acel frumos. 
Ai fost adânc săpat în mine. 
Ai fost totul.
Ai fost și sfârșitul nevrut.
Ai fost...
Te-am cuprins cu gândul, când mi-ai fost departe.
Te-am atins în vis.
Te-am sărutat cu privirea, când mi-ai fost aproape.
Iar... cu inima te-am plâns, când nu mi-ai mai fost. 
Mi-ai fost și nu-mi mai ești.
Rămâi în amintirea unui fost.
Singurului fost.

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare de Kafka către Felice

Te-am căutat

Prin harul Lui trăiesc