Ce frumoasă ești toamnă!


Ce frumoasă ești toamnă, îmbrăcată în culorile tale calde ce îmi captivează privirea și nu mă mai satur să te privesc.

Ce friguroasă ești toamnă, de-mi faci trupul să se scuture de frig, iar zilele și nopțile-s tot mai reci.

Ce rodnică ești toamnă, când culegem bogatul rod al pământului și ne încarci mâinile și inimile cu recunoștință.

Ce ploioasă ești toamnă, când dimineața mă întâmpini cu stropi de ploaie în geam și nu contenești să te mai oprești ore sau zile întregi.

Ce luminoasă ești toamnă, când soarele caută a-și răspândi razele mângâietoare pe chipuri înăsprite de neiubire.

Ce nostalgică ești toamnă, când toate dorurile-n mine încep să crească, să tânjească, să năzuiască.

Ce trecătoare ești toamnă, cu fiecare frunză îngălbenită de timp ce se desprinde ușor de pe ramurile copacilor ce rămân tot mai goale, tu treci.

Ce frumoasă ești toamnă!
Ce Creator frumos ai toamnă!

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare de Kafka către Felice

Te-am căutat

Prin harul Lui trăiesc